❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

**نفرین به تو ای غریبه**

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨
**نفرین به تو ای غریبه**

نفرین به تو ای غریبه

 

به تو که روزی اشنا ترین لحظه هایم بودی!

 

سکوت خسته و قلب شکسته ام را ببین با من چه کردی؟

 

ایا تاوان عاشق شدن و عاشق بودن این است؟!

 

اگر چنین است پس نفرین بر عشق...

 

روزگار تنها شدنم را در جاده ی انتظار می گذرانم

 

نفرین به تو ای غریبه...

 

باز میان شقایق های سرخ گم خواهم شد

 

میروم تا شاید این بار غریقی را با خیلی از امواج

 

محبت به سوی ساحل مهربانیم بکشانم

 

چیزی بگو چیزی نخواهم گفت

  

 

سکوت های سر به زیر  از کودکی با من است

 

و من این بار میخواهم عاقلانه ببینم نه عاشقانه...



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:12---17 فروردين 1391
سلام ساحل جون
وبلاگت خیلی قشنگه
لینکیدمت تو هم اگه دوس داشتی منو لینک کن.
راستی خوشحال میشم بازم بهم سربزنی
منتظرم...


مینا
ساعت19:25---16 فروردين 1391
سلام دوست گلم
خیلی زیبیا بود
راستی لینکیدمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, و ساعت 12:52 |

قالب وبلاگ